Sanna - Mitt i livet

Lördag 17/5

Publicerad 2008-05-17 17:31:15 i Allmänt,

Jösses.. idag har jag sovit länge!

Somnade igår vid ca 02.. Vaknade någon gång rätt så tidigt imorse, men somnade om.
Vaknade till vid 11 igen, men somnade om efter ett tag..
Vaknade ännu en gång vid 15.30, men hade så ont i huvudet att jag låg kvar i sängen.
Mamma ringde från båten runt 16..
Syster och Carlos gifte sig idag och nu är de och mina föräldrar på väg till Helnsigfors på en liten resa.
Grattis, grattis till min syster och Carlos!

Och jag är absolut inte bitter för att jag blev tillsagd att det inte var någon idé att komma till bröllopet eftersom det inte skulle vara något stort.. och det var det inte heller.
Men ändå.. det är ändå min syster som har gift sig så det är klart att man hade velat vara där.

Gick i alla fall upp efter samtalaet med mina föräldrar.. började jue bli dags eftersom klockan var 16.30! Haha
Mår sådär idag.. världens huvudvärk. Tror att mina bihålor inte är riktigt okej. :(
Känner mig lite lagom snurrig sådär.

Fick inte mina 30 grader och sol.. Det regnar och är grått ute! :(
Lika bra det kanske.. Känns inte som att man är i ett tillstånd att man vill ligga ute i solen och njuta.
Jag undrar verkligen vad det är med mig!!

Ska ta mig ner till affären och handla lite och sen blir det vila..
Känner att det kommebli väldigt skönt att bara få vara lite grann! Eftersom jag låg sjuk i början av veckan och har haft en hel del tankar i huvudet.
Jepp.. lugnt och skönt denna helg..

En kram hade inte skadat dock..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela