Sanna - Mitt i livet

Lördag 24/5

Publicerad 2008-05-24 11:26:27 i Allmänt,

Fredag;

Blev inte mycket sömn under natten då jag fick ganska tråkiga nyheter, angående en vän, nästan precis innan jag skulle sova. Dessutom så vaknade jag en timme efter att jag faktiskt lyckats somna av att jag hostade!
Tog en bra stund innan jag tillslut lyckades somna om igen. :(

Jobbet gick väl helt okej.. Fick ta emot några samtal och lösa "tickets", alltså mejl som kommit in.
Det är väl visst helt bestämt nu att jag ska vara kvar på Dymo..
Men nu har jag nästan tappat all motivation för jobbet. Tyvärr har det jue tagit alldeles för lång tid för de att bestämma sig. Det skulle inte ha behövt vara ett så svårt beslut att fatta. Men, men.. bara bita ihop och le.

Åt lunch med George, min förra account manager. Skrattade så mycket så jag knappt kunde äta! :)
Han är en så underbar människa och jag tycker så otroligt mycket om honom.
Det känns ändå roligt att vi fortfarande kan prata med varandra och han är inte sådär stel som vissa chefer kan vara.

Resten av eftermiddagen flöt på eftersom jag var tvungen att avsluta min telefonundersökning.
Skulle få sluta kl 17.
16.55 fick jag in mitt sista svar!! :)
På måndag ska jag göra en enkel sammanställning av undersökningen, skriva ner alla extra kommentarer vi har fått från kunderna och försöka förklara vad vissa av svaren betyder. Sen är det ingen mer undersökning!

Klockan 17 började också Sykesfesten!
Bas, min supervisor, var DJ. Man kunde se hur hela han lös upp eftersom han fick göra nått som han tyckte om.
Det serverades, som vanligt, öl, vin och dricka i mängder på denna fest och väldigt minimalt med mat.

Stod och pratade med George en bra stund om allt och inget och han berätta också för mig att Serge, 3Coms klient, hade sagt att; "Vi kanske borde anställa Sanna på heltid igen..?" Hahaha.
Tycker det är ganska roligt.. Men min nya account manager, Yaron, skulle inte släppa iväg mig nu och dessutom så ska jag jue åka hem också.

Det blev en hel del dansande och en av de som var först ut på dansgolvet var jue självklart jag! :)
Drog med mig så många jag kunde. Bas spelade verkligen bra musik.. Musik man blir glad av och en bra blanding.
Mycket gammalt men också en hel del nytt.

Festen slutade i vanlig ordning runt 21.
Hade verkligen tänkt att åka hem efter festen eftersom jag inte har så mycket pengar och kan gå ut och dessutom kände mig ganska seg..
Så jag började traska upp mot stationen för att ta bussen hem.
Ivo, en kille som jobbar på AT&T kom och plockade upp mig på vägen och körde mig hem..
På vägen hem så ringer först Naomi och frågar vad Ivo gör och Susy ringer och frågar vad jag gör.
De var tydligen på Hermes, en liten pub uppe vid stationen som folk brukar gå på After Work på. Så vi vände om och åkte tillbaka dit istället.

Hamnade sedan på SoundGarden och träffade på en massa människor..
Hade verkligen en jättetrevlig kväll men vi ville dansa lite grann.
Åkte ner till Leidseplein och Bulldog Palace för lite dans, men stannade inte länge eftersom jag började bli rätt så seg.
Gick till McDonalds, jag vet aja baja, och köpte lite mat och åkte hem.
Kom hem runt 03.. Det blev alltså en ganska lång fest kan man jue säga.

Det känns i huvudet idag kan jag meddela.
Vaknade för en timme sen och tänkte att jag skulle somna om.
Men fick ett mess från Tom som undrade om inte vi skulle umgås idag! Klart att jag vill det. :)
Så nu kan jag jue inte somna om.. även fast det är precis vad jag skulle behöva göra.

Men det blir en lugn dag idag.. Verkligen jättelugn! Haha
Solen skiner ute, men det blåser så jag vet inte än hur varmt det är.. Men det bli väl till att njuta lite av det fina vädret i alla fall och sen ikväll så är det jue faktiskt Eurovisionfinal. Det har jag redan bokat hela veckan.
Skönt ska det bli att bara ligga på soffan framför tv:n och inte göra så mycket. :)

Usch ja.. det var inte nådigt va folk var på igår och skulle påminna mig om att jag ska åka hem och hur tråkigt alla tycker att det är.. Att de hade velat lära känna mig bättre, att jag kommer vara saknad osv!
Bläh, blev jätteledsen varje gång..

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen..

Puss och kram
/Sanna

P.S.. Tyvärr blev det inga bilder från igår eftersom min kamera, som jag inte användt på alls på senaste tiden hade slut på batteri. Men jag vet att Susy tog några bilder så de ska jag sno av henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela