Sanna - Mitt i livet

Måndag 26/5

Publicerad 2008-05-26 20:25:52 i Allmänt,

Vaknade 05.52 imorse och sov 30 min till.. :)
Jag var så trött när jag tillslut masade mig upp ur sängen.. Ögonen var alldeles grusiga och t.o.m min mungipa kändes lite konstig.
Tittade mig i spegeln.. och ja visst hade jag fått en blåsa i mungipan. :(
Det om något är jue ett ganska gott tecken på att jag inte mår alltför bra.

Klev av bussen på Sloterdijk strax efter 7.30(!), det är den tiden jag annars brukar gå upp..
När jag latar mig lite.. Haha
Var uppe vid mitt skrivbord 7.40.. helt öde på kontoret.
Började morgonen med att skriva summeringen av undersökningen som jag höll på med förra veckan.
Sen började slutet av träningen..

Tyvärr så känner jag jue mig alldeles för omotiverad.
Stängde av allt förra veckan när ingenting hände och nu är det svårt att hitta motivationen och intresset igen.
Fick tydligen goda ord för utvärderingen av DYMOs klient, det är jue alltid lika roligt.

Kan inte påstå att det har varit en rolig dag idag..
Känt mig så trött och dålig.. Huvudet har värkt och till och med ögonen har gjort ont.
Har nyst ut min hjärna känns det som och dessutom så har jag varit så trött!
När klockan slog 17 och det var dags att gå hem trodde jag att jag skulle somna stående.

Åkte och handlade lite mat eftersom lönen kom idag..
Orkade inte laga mat heller så det fick bli rostade mackor och yogurt.
Nu sitter jag här i soffan och det känns som att jag kommer somna vilken sekund som helst!
Det lär bli sängen snart.

Som sagt.. inte någon intressant dag direkt.

Försöker hitta flyg hem också.. planera lite hur jag ska göra.
Just nu känns det som att det lättaste skulle vara att åka hem under midsommarhelgen.
Men samtidigt så är det jue en hel del pengar.. och jag vill jue försöka åka till Kroatien i sommar också.
Jag kanske ska lämna ett par väskor här.. hos Susy och Serena?
Lär jue ändå komma tillbaka snart och hälsa på så då kan jag jue ta med mig de.
Usch.. vet inte alls vad jag ska göra.

Jaja

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela