Sanna - Mitt i livet

Mi ciamo Sanna..

Publicerad 2008-05-01 19:00:28 i Allmänt,

Jag tog och röck upp mig efter det mitt inlägg..
Tog tag i och städade till mitt rum, bytte lakan osv eftersom två av våra gäster ska låna mitt rum och min säng..
Åkte ner till stan och tog en liten promenix bland alla människor som var därnere.. åt en Magnum Mandel i solen som har varit framme större delen av dagen, men det blåser ganska kallt och det skulle inte förvåna mig om det kommer regn senare ikväll..

Handlade lite mat på Albert Heijn och nu är jag hemma..

Hela huset är fullt av Italienska.. det är det enda du hör just nu. Våra gäster har anlänt! :)
Verkar väldigt trevliga, men det är så tråkigt för de tror verkligen inte att de kan prata bra engelska, vilket de faktiskt kan för att komma från ett land där de dubbar ALLT!
Kan ni tänka er att titta på Glamour med italienska röster?? Haha.. snacka om att verkligen tycka om sitt eget språk! Men det är faktiskt ett vacker språk och jag hoppas på att jag ska kunna lära mig att prata det själv. :)

Får väl se vad som händer ikväll nu då.. Blir nog lugnt i alla fall.
Har min sista dag på 3Com imorn, lite sorgligt måste jag säga.. men samtidigt är jag spänd och förväntansfull över att få börja ett nytt jobb och få en ny start på ett sätt.. :)

Jaja.. nu ska jag vara lite social..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela