Sanna - Mitt i livet

Onsdag 7/5

Publicerad 2008-05-07 09:19:33 i Allmänt,

Sovit helt okej.. Drömde bara lite konstigt inatt! Haha
Inte så trött imorse när jag vaknade.. Har fixat mig och packat det sista!
Det ser ganksa löjligt ut för jag måste ta med mig mammas och pappas resväska som jag lånade sist jag åkte tillbaka.. Och det jag har med mig till Sverige täcker inte ens botten på väskan.. Haha
Jo skorna, tar sig upp en bit..
Vill inte ens tänka på hur saker och ting kommer flyga runt där inne!

Solen skiner väldigt fint därute och jag ska alldeles strax bege mig mot flygplatsen!
Jag är glad och förväntansfull! Det ska bli så roligt att träffa alla..

Har jue nytt svenskt nummer, jag har lagt ut på Facebook eftersom jag inte orkar ringa till alla..
Men kan du inte se det får du fråga efter det! ;)
Kommer vara i Sverige efter 14.40 idag.. sen bär det av mot E-tuna!

Får väl se vad som händer ikväll..

Den här gången tänker jag inte stänga in mig på gaten utan att ha rökt först.. Haha
Wish me luck!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela