Sanna - Mitt i livet

Ont, det gör ont..

Publicerad 2008-05-15 23:08:54 i Allmänt,

Jag har massa ont i magen! Världens jäkla mensvärk! :(
Det känns nästan som att jag ska kräkas om jag ska vara ärlig. Usch, inge roligt alls!
Och det är bara första dagen dessutom. Det är bra nu.. vill inte mer!

Helt sjukt, satt med händerna runt ansiktet och insåg att jag faktiskt var bebis-len! Inte en enda torr fläck i hela ansiktet.
Känns jättebra.. Fast ansiktet har väl blivit ganska förstört efter allt som den har fått stå ut med.
Nu börjar ett uppdrag att få huden att se bra ut igen.. Sola lite, få lite färg.. Hudvård och få det rent och fint och försöka hålla den len och mjuk som den är just nu. :)

Jag har förresten fått öva jättemycket på min finska idag.. Pratat med Taina, som också jobba på Dymo. :)
Jättemysig är hon.. så himla glad och positiv!
Finskan kom inte alltid så lätt, men jag kan jue mer än vad jag tror. :)

Det känns jue ganska konstigt att det är fredag imorn.. Men skönt också! :)
En liten fågel viskade i mitt öra att det ska bli upp emot en 30 grader i helgen.. Hur skönt låter inte det? ;)
Jag ska ta var apå helgen och njuta av solen! :) Får hoppas att det stämmer.. för just nu är det ganska grått och regnigt. Det började bli kallare igår och idag har det varit ganska kvavt och det har legat regn i luften hela dagen..

Däremot så har jag också förstått att det kan till och med snö hemma i Sverige denna helg.. Brr, låter inte så roligt.
Hoppas att det inte stämmer.. :(

Jaja.. nu börjar det bli dags för sängen i alla fall!
Ny dag imorn..

Puss och kram
/Sanna



                                                            
Trött, men nöjd idag.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela