Sanna - Mitt i livet

Promenad

Publicerad 2008-05-12 20:30:26 i Allmänt,

Det blev ganska varmt av att ligga ute på terassen och sola..
När man inte har ett hav som man kan svalka sig i då och då så är det inte lätt att ligga i solen och steka..
(Oj vilket i-landsproblem.. haha)

Var ute på en promenad.. Tog två varv runt Vondelpark.
Fötterna mår inte alls bra nu.. Har jue sprungit runt i sommarskor hela tiden jag varit hemma i E-tuna och det är jue inte fötterna vana vid och nu när jag varit ute och gått också så började jag känna under andra varvet att det verkligen brände under fotsulorna.. Har nu en stor blåsa under båda fötterna. :(
Inte skönt alls..

Nu ska jag försöka få nått i magen.. Får se om den orkar med att få i sig något.
Den mår visst inte så bra just nu. Hoppas på att det ska bli bättre snart.

En film ikväll kanske..?

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela