Sanna - Mitt i livet

Sjuklingen..

Publicerad 2008-05-13 19:49:06 i Allmänt,

Har spenderat verkligen hela dagen på soffan..
Tittat på både Grease och Grease 2, helt underbara filmer jue. :) Somnade lite grann på soffan också..
Jag måste ha feber för det bränner runt ögonen sådär som det brukar göra när jag har feber och så svettas jag jättemycket ena sekunden och känner mig kall andra stunden.
Det blir nog en hemmadag imorn med.. Hade först tänkt gå till jobbet imorn, men det är nog inte världens bästa ide.

Kan inte någon komma och ta hand om mig? Jag har jättetråkigt!

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela