Sanna - Mitt i livet

Sol, sol, sol..

Publicerad 2008-05-08 20:00:52 i Allmänt,

Va skönt det var att köra bil med rutan nere och Colonia på hög volym! :)
Åkte till Tuna Park och gick runt lite grann.. Köpte en ny kamera igen! Nermin hjälpte mig hitta en bra på Expert!
Den är rosa igen.. och den här ska jag hålla i stenhårt!

       image83
Fin va? :)

Ikväll blir det att ta en svän till Perrongen och träffa en massa människor och umgås lite grann! :)
Ska bli massor trevligt.

Imorn ska jag klippa mig på Stubb&Lugg klockan 10 och sen blir det väl en obligatorisk vandring på Tuna Park också.. De hade en massa fina kläder i alla affärerna! Ville ha så mycket, men känner mig inte alls fin i nått!
Inte just nu i alla fall! :(
Skulle bara vilja droppa 10kg under natten! Kan inte någon komma och ta de ifrån mig? ;)
Jaja, när jag kommer tillbaka till Amsterdam denna gång SKA jag verkligen ta mig ut för att få motion.

Nej.. nu väntar jag bara på att batteriet till min nya, fina kamera ska ladda klart och sen bär det av ner till stan! :)
Det känns väldigt bra att vara hemma faktiskt! :)

Puss och kram
/Sanna
Nu har jag verkligen inga ursäkter alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela