Sanna - Mitt i livet

Söndag 25/5

Publicerad 2008-05-25 13:51:57 i Allmänt,

Jag vaknade ganska tidigt för jag tänkte att jag inte skulle sova bort hela dagen..
Ångrade mig i samma stund som jag tittade ut genom fönstret!
Det fina vädret från veckan som varit är helt spårlöst försvunnet.. Istället regnar det och allting är helt  grått.
Så jag somnade om.. :)

Vaknade igen vid 12.30.
Har fixat med lite tvätt och nu ligger jag återigen i sängen och här kommer jag nog att spendera större delen av dagen.
Vet inte, men det känns ganska meningslöst att vara uppe när vädret verkligen är skit och dessutom så åkte blåsan under foten igår.. Skönt var det att bli av med den, men klantig som man är så råkade jag få med mig av den "friska" huden under också så nu gör det faktiskt ont att gå på foten..
Alltså, bättre att spendera dagen av fötterna istället! :)

Kvällen igår var trevlig.. Gick och hämtade thai-mat och sen spenderade jag, Karolina och Sylvain kvällen framför tv:n och ESC. Konstigt nog så tyckte jag mycket mer om vissa av låtarna nu när jag hörde de en andra gång.
Som Bosniens låt t.ex.. Den växte och jag kan se charmen i den låten nu. Haha
Ovanligt mycket bra låtar och jag måste säga att jag hade jättesvårt för att säga vem jag tyckte skulle vinna.
Men en klar favorit var Israel.. Den är jag helt kär i!

Sen är det klart att jag absolut tyckte att t.ex Serbien, Kroatien, Portugal och Israel förtjänade mer poäng än vad de faktiskt fick. Jag menar, hur i helsike kunde Turkiet och Azerbaijan få så många poäng?
Och Sverige.. klart det ska skyllas på att grannländerna svek och allt vad de nu var som inte gick bra..
Men det är jue ändå tittarna som röstar, vilket betyder att tittarna hittade någon annan låt som de tyckte bättre om.
För att vara ärlig är jag glad att jag sluppit höra den låten så mycket.. För så bra är den absolut inte!

Att Ryssland vann har jag lite blandade känslor för..
Det var en bra låt, killen kan verkligen sjunga, men jag kanske tycker att nån annan hade förtjänat att vinna.

Nu börjar jag bli lite uttråkad faktiskt.. haha
Att spendera en dag i sängen är alltid skönt, men det är jue alltid roligare om man har någon att göra det med.
Så man bara kan snacka bort dagen och känna sig lat tillsammans med någon.
Skulle kanske ringa till Susy och kolla vad hon har för sig..?

Jaja.. det visar sig vad dagen har att bjuda på.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela