Sanna - Mitt i livet

Tisdag 20/5

Publicerad 2008-05-20 21:08:51 i Allmänt,

Somnade tidigt igår.. I alla fall tidigt för att vara mig..
Den där långa promenaden tog verkligen knäcken på mig.. haha.

Imorse vaknade jag med svullna fötter och en träningsvärk i vaderna som heter duga!! Höfterna tog också lite stryk, men allt som inte dödar, härdar. Det är så det heter va??

Kom till jobbet och fick sätta mig och kolla igenom det nya utbildningsmaterialet som Zoltan håller på och sätter ihop.
Efter 11 fortsatte jag med den där telefonundersökningen som jag påbörjade igår.
Det gick faktiskt lite bättre idag måste jag säga.
Dagen har verkligen släpat sig fram och av någon konstig anledning har jag knappt kunnat vänta tills klockan skulle slå 18.00 så man fick gå hem.

Ja, jag skulle jue stanna på Dymo till slutet på min anställning.. Men som jag sa igår så vet man aldrig när det kan ändras.. Och ja, inget är bestämt än, men jag får väl veta i slutet på veckan vad som kommer att hända.
Tydligen så är George, min förra account manager, mer eller mindre nere på sina knän och ber att de ska få tillbaka mig till 3Com.. Haha. Det känns lite konstigt. Med tanke på att de mer eller mindre först "kastade ut mig" och nu behöver de ha min hjälp.. Det är jue nästan synd att man inte ska jobba kvar.. Haha!

Åkte till Albert Heijn och handlade lite mat.. och nu tänkte jag spendera kvällen framför tv:n eftersom det är den första kvalfinalen till Eurovision Song Contest.
Det är jue ganska spännande och intressant att titta.. dessutom så är det jue inte som att man har nått bättre för sig.
Så det blir mitt kvällsnöje.. :)

Inte så intressant dag idag.. och ingen koncentration för att skriva heller.

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela