Sanna - Mitt i livet

Trötter..

Publicerad 2008-05-09 00:40:39 i Allmänt,

Det blev en sväng på Time Out istället för Perrongen..
Träffade Carro, Jennie, Sara, Philippa, Diego och Micko (stavar han så?). Tog en fika bara eftersom jag var tvungen att köra, annars hade jag jue inte kommit hem.

Träffade Danne och Fidde på Grappa också!
Sen gick jag förbi Harrys och träffade på en massa människor där.
Kom hem för en halvtimme sen och nu är jag faktiskt trött. Det blir jue ändå ganska intensivt när man bara kommer hem ett par dagar.

Det blev väldigt uppenbart hur mycket jag har saknat alla människor och hur mycket de verkligen fattas i mitt liv.

Imorn är det klippning och slingning som står på tur.
Sen ska man ta en tur med Carro på Tuna Park också och kanske även stan..?
Känns bra att vi pratar mer med varandra nu och vi har en hel del att ta igen. Det är jue typ bara 5-6 månader sen som vi verkligen satt ner och pratade om något.
Får väl se vad som händer imorn kväll.. Jag ska i alla fall umgås med mina föräldrar under kvällen, men resten lämnar jag öppet.. om någonting lockar så kanske jag låter mig ledas annars kanske det bara blir att just sitta hemma. 
Känns inge vidare att man ska åka hem på söndag redan.. Hade gärna stannat en extra dag faktiskt.
Den där söndagen är alltid skön att ha.. Men inte mycket man kan göra åt det nu.

Jag blir nästan lite stressad när jag inser att om två dagar (mer eller mindre) ska jag åka tillbaka till Amsterdam.
Såhär var det jue inte förra gången.. Då kunde jag knappt vänta tills det blev dags att åka hem.
Nu känner jag mig så stressad över att jag inte ska hinna med och göra allt som jag vill göra. Det är inge bra alls!

Nehe.. om man kanske skulle ta och försöka sussa lite?
Är jue en relativt tidig dag imorn för min del.. 

Puss och kram
/Sanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela