Sanna - Mitt i livet

Fredag 28/11

Publicerad 2008-11-28 18:53:56 i Allmänt,

Tid här; 12.43
Vädret just nu; Sol, 24 grader..

Kris kom och väckte mig kl 04.25 imorse!! Var helt död och trodde inte att jag skulle orka upp! Haha
Men piskade upp mig och innan 05 var vi på väg till första affären för att shoppa. :)
Helt sjukt mycket människor ute redan när vi kom till Khols!! Folk tar det verkligen på allvar det här med Thanksgiving rean! Det var massor av varor som var slut redan vid 05 och då hade de bara haft öppet i en timme.
Vi stod i kö till kassan i ca 30 min!! Förstå vad mycket folk det var.. Resten av morgonen har vi fått trängas med folk på Walmart, JCPenney och Target.. Jag skulle ha kunnat handla hur mycket som helst.. Haha
Men det blev i alla fall bara strumpor, filmer, en luvtröja med Betty Boop, och en del julklappar till barnen! :)
De hade Sex and the City, filmen, för 9 dollar! Så nu äger jag den! Haha.. och så ska jag se P.S I love you också.
Jag och Kris kom hem strax efter 11.. och här hemma är det full rulle redan!

Kris och John har tagit fram julgranen!! Helt sjukt tidigt jue..
Men här börjar folk pynta redan dagen efter Thanksgiving. Det är som en regel nästan.
Kan inte låta bli att tycka att det ska bli lite mysigt i alla fall med granen framme. ;)
Får se vad dagen har att bjuda på.. tror att det kommer att bli en lugn helg för min del, känner mig inte helt 100%.
Film, mys, popcorn och bara sova och ta det lugnt låter som en ganska bra idé tycker jag! :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-11-30 21:37:34

Läste på aftonbladet (tror jag att det var) att det var någon stackare som hade blivit ihjältrampad på typ wal mart eller nåt på morgonen efter thanks giving...snacka om att det veeeeeerkligen måste vara nån kanonrea utan dess like om folkmassor vallfärdar i sådanna mängder till affärerna och glömmer bort att dom faktiskt inte bor i djungeln :P

Hoppas att du fick det lite lugnare än så iaf ^^

Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela