Sanna - Mitt i livet

Fredag 7/11

Publicerad 2008-11-07 20:22:02 i Allmänt,

Tid här; 13.15
Vädret just nu; 29 grader(!), sol med växlande molnighet.

Jaha.. så har man träffat David. :) Trevlig kille det där..
Han kom och plockade upp mig här hemma och vi åkte till Fort Lauderdale och Las Olas.
David tog med mig till ett ställe som heter Mangos, en restaurang och lounge. Ett ställe med lite äldre åldersgrupp (men det var kul att se att även de äldre kan 'göra bort sig' när de får lite alkohol i sig). De hade livemusik som bestod av bandet Face to Face, som spelade covers i en massa olika genrer.
Vi drack några drinkar där och hade en trevlig pratstund och jag var som ett barn på julafton av anledningarna;
-Jag fick komma ut och se mig omkring.
-Mangos var det perfekta stället för mig, med livemusiken och allt! Älskade det hela verkligen! :)
Innan vi skulle gå så tyckte David att det var självklart att jag skulle ta ett kort tillsammans med bandet.
Han använde; Hon är från Sverige och vi tänkte att det skulle vara ett trevligt minne.. haha.

Jösses förresten.. vad sent folk går ut och äter här.
Vid 23 var det fortfarande folk som kom in i restaurangen och beställde mat. Och då pratar jag inte om snacks utan om riktigt mat.. och stora portioner av det också..

Får fortsätta uppdatera senare.. Pojkarna kom hem från skolan nu. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-11-08 00:58:48

ah...skönt att komma ut lite jue :D Väntar bara tills du bloggar efter att du varit på värsta feststället...då jäklar kommer jag att inte bara vara lite grön ^^

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela