Sanna - Mitt i livet

Gårdagen och idag..

Publicerad 2008-11-08 03:21:26 i Allmänt,

Tid här; 21.20

Okej.. då kan jag fortsätta uppdatera.

Efter Mangos så skulle jag och David ut och dansa var det tänkt så vi gick längre ner på gatan där det var fullt av klubbar.
Upptäckte att jag kände igen mig. :)
Hittade stället där jag, Annelie och Steve var och åt pizza när jag var här sist, för tre år sen.
Och sen fick jag det svart och vitt att stället som vi festade på faktiskt hette Capones.. Haha! Snacka om att det verkligen har irriterat mig att inte riktigt veta vad stället hette som vi var på. :)
Vi hamnade på en Spansk klubb där de spelade jättebra musik, men det kändes inte riktigt rätt det heller så vi fortsatte ner på gatan men kom underfund med att vi kanske var lite för trötta i alla fall, så vi åkte hem.
Var hemma 02.30 eller nått så det blev en 'tidig' kväll. Haha

Det är så roligt att se hur amerikanska ungdomar beter sig när de får lite alkohol i kroppen.
Tjejer som bråkar med varandra och skriker på sina pojkvänner.. Gör de typiska armrörelserna som man kan se i amerikanska filmer, som i min smak verkar lite väl klyschigt. Haha
Och grabbarna då.. som tror de är störst, bäst och vackrast men framför allt; Guds gåva till kvinnan!! Haha
Ska bli intressant att följa det här..

Förövrigt är David en riktig gentleman! En såndär som drar ut stolar, håller upp dörrar osv.

Kan säga att det var lite ovant. Haha


Idag har det varit lite segt..

Men jag spenderade förmiddagen i solen med en bok och det gjorde verkligen susen.

Det har varit väldigt varmt här idag och hela huset känns kvavt och mindre trevligt.

Men det har varit en bra dag.

Det verkar som att min kropp är mer i balans nu för jag blev inte dålig som jag blivit de senaste gångerna. :)

Känns skönt att veta att man kan ta några glas vin en kväll utan att må skit dagen efter.

Annars har det varit en väldigt lugn kväll.

Jag och pojkarna har tittat på Happy Feet, som visades på tv. Vilken söt film! :)

Imorn är det fotboll som står på schemat och sen får vi se vad dagen bjuder på.
Ska nog ta och ringa Melissa och höra efter vad hon ska ha för sig imornkväll. Kanske kan hitta på nått med henne.

Nee, nu ska jag ta och kika lite på tv.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2008-11-08 21:56:31

Ah,jag la oxå till märke att killarna i usa är riktiga gentlemän :P drar alltid ut stolarna och öppnar dörrar....och dom verkar tycka att det är universums naturligaste sak.

Kramelikram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela