Sanna - Mitt i livet

Lördag 1/11

Publicerad 2008-11-02 04:39:58 i Allmänt,

Tid här; 23.15
Vädret idag; Soligt med växlande molnighet, ca 27 grader.

Det blev ingen utgång igår..
Pratade med Melissa som tydligen bestämt sig för att hon inte hade nån lust med att gå ut (pga regnet som öste ner i omgångar under kvällen).
Men jag och Bret var iväg på Bus eller Godis i alla fall. Det var så roligt att se hur alla hade dekorerat husen och ni anar inte hur stora skålarna för godis var!!
Barnen fick sina påsar fyllda till bredden med en massa sötsaker. Jag hade ingen påse med mig och tur var väl det, hade säkerligen ätit ihjäl mig på allt gott som fanns att bjuda på.. Haha.
Efteråt hade jag myskväll med pojkarna och tittade på Love Guru. Så rolig film.
Så kan lova att jag inte alls är ledsen över att jag inte gick ut.. Jag hade nog inte ens orkat!

Idag har jag varit med familjen och sett när John-John och Carl spelat flag fotball. Amerikansk fotboll men utan tacklingar.. Alan är iväg och campar, men annars så spelar han också.
Det har varit lugnt idag.. Busat runt med Bret mest.
Nu på kvällen så har jag, J.J och Carl spelat NFL Monopol. Vanlig Monopol men man köper Amerikanska fotbollslag.
Som sagt, fortfarande alldeles vimsig pga av tidskillnaden och förkylningen så det är så skönt med lugna kvällar.
Dessutom så har jag jue ett x antal helger och kvällar jag kan hitta på nått på om jag vill. :)
Har i alla fall hittat en adapter till mina svenska elkontakter..
Jeeeej, nu kan jag använda min plattång och alla mina andra saker..
Har min egen dator nu också så det är skönt.
Därför tänkte jag också visa några kort.. :)

 

 

Från ovan;
1; Det är jättefint utanför Ankomsthallen på London, Heathrow.
Jag blev nämligen eskorterad ut från min gate när jag landade eftersom det inte fanns någonstans att röka.
Har man längre än 3 timmar tills flyget går så följer de dig ut och låter dig röka där.. :) Skitsmart jue!
2; Jag, trött efter att knappt ha sovit något.. frusen eftersom jag var trött och det var faktiskt väldigt kallt.
3; Löven på träden är fortfarande gröna i London! Och solen sken.. det var verkligen jättefin dag.
Det var så fint när vi skulle landa. Man kunde verkligen se allt. Allt såg ut som leksaker. ;)
4; Min Halloweenkostym. Det blev en Baseball Babe..Tyvärr så åkte själva dräkten upp på kortet och därför ser jag ut som en uppstoppad korv.. Men det var roligt att ha den på sig i alla fall.. ;)

Nee, jag är faktiskt väldigt trött och ska gå och sova tror jag.
Inatt ska vi visst ställa om klockan.. får inte glömma det!

Älskar och Saknar er massor!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2008-11-02 09:07:44

hahha vad söt du e hjärtat saknar dej puss puss puss

Postat av: Annika

Publicerad 2008-11-02 21:33:47

Fy faaaaaaaaaaaan vilket snygg halloweenoutfit!! :) den får du ta med hem till sweden så ska jag sno den av dig. =) hoppas du har det bra därborta, vi saknar dig. det e sviiiinkallt här, allt e trist o tråkigt så njut som fan. Kraaam!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela