Sanna - Mitt i livet

Lördag 8/11

Publicerad 2008-11-08 15:23:36 i Allmänt,

Tid här; 09.13
Vädret just nu; Soligt, 26 grader varmt.

Jag blev hemma med Bret idag då han mest ville sitta i bilen förra gången.
Nu kan vi leka här hemma istället.
Vaknade med lite ont i halsen.. Känns som att allt från näsan åkt ner där. :(
Gör ont att svälja, men det går väl över snart.

Får helt enkelt se vad dagen har att bjuda på idag..
Ska träffa Melissa imorn och vi ska väl åka till nått köpcentrum eller nått och bara hänga. Haha
Får se om man kanske tar och ringer nån annan av tjejerna idag och ser vad de ska göra ikväll.

Jaja.. först frukost och sen ska jag busa med Bret! :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela