Sanna - Mitt i livet

Margeritas.. :)

Publicerad 2008-11-04 05:45:36 i Allmänt,

Tid här; 23.25

Det blev ingen solning idag.. Orkade verkligen inte lägga mig! Det var alldeles för varmt.
Istället tog jag en tur till Walmart och handlade lite Clarityn.
Jag har jue varit förkyld en längre tid och det håller fortfarande i sig.. Men jag började tänka häromdagen på att det kanske är allergi och inte förkylning. I alla fall inte längre.
Jag tänker inte på att jag är i en sommarmiljö och det finns pollen överallt!! Jag är jue gräsallergiker också.
Nu har jag nyst och näsan har kliat som en tok flera dagar så jag ska försöka se om det kan bli bättre med tabletterna.
Sen kan det jue vara förkylning också eftersom jag alltid blir sjuk när jag reser.
Men vi får helt enkelt se vad som händer..
Framkallade några foton också från min minneskortet på min kamera också. Så nu är mitt rum lite mer personligt. :)

Annars har dagen spenderats med pojkarna, som vanligt..
På kvällen har vi alla ätit middag tillsammans och sen spelade vi Monopol, igen(!).. :)
Pojkarna är lediga imorn eftersom det är valdag så de har Nick här som sover över.
Det har varit en ganska vild kväll, men tillslut somnade de i alla fall.
Nattade Bret och höll själv på att somna.. Haha.
Alltså, ni anar inte hur mycket jag tycker om den lilla ungen! Han är så mysig att vara med.
Och det är så roligt för det känns verkligen som att jag har en bra kontakt med honom också.
Han kommer till mig och tar min hand och sen lägger han den på sin kind och kramar om mig hårt!
När vi kollar på film så sitter han görna i famnen och lägger mina armar om sig och bara är..
Den pojken har så mycket kärlek i sig och är så otroligt varm så det ibland gör ont att se på honom. :)
För er som inte förstått/vet det så är Bret en av trillingarna och han som är autistisk.

Imorn är det som sagt valdag.. Det ska bestämmas om Obama eller McCain ska bli USAs nästa president.
De senaste dagarna har det gått väldigt mycket reklam på tv som går ut på smutskastning av den andra parten.
Eller det jag mest sett är smutskastning av Obama.
Själv är jag jue inte speciellt insatt i den här delen, men av det jag sett så tycker jag nog att Obama verkar vara den mest lämpliga kandidaten. Han verkar mer mänsklig och sympatisk. Men vad vet jag..? :)

Sitter i min säng och dricker en Margerita och tittar på tv. :)
Kris är jätteduktig på att blanda Margeritas och hon har en tillbringare färdig i kylen. Jättebra jue! ;)
Att titta på tv här är annars ganska jobbigt.
Familjen har över 400 kanaler och det är ganska så jobbigt att försöka hitta det programmet man vill se.
Eller jag kanske ska säga att det är jobbigt att bestämma vilket program man ska se. Haha
Det bli alltså oftast samma kanaler och samma program dag ut och dag in.. Men sånt är livet.
Trevliga är att det kommer en hel del filmer som jag aldrig sett.. och även en massa filmer som man sett tusen gånger.

Jaja.. nu är det väl kanske dags att sussa. Ny dag imorn jue..

Förövrigt så ser jag fortfarande ut som mig själv..
Inga större förändringar. Kanske lite solbränd om kinderna. ;)




Pusa,
Sanna

P.S..
Annika! Min e-mail är [email protected]. Skriv till mig och uppdatera mig!
Saknar er massor.. Hälsa alla så jätte jättemycket!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela