Sanna - Mitt i livet

Onsdag 12/11

Publicerad 2008-11-12 20:27:50 i Allmänt,

Tid här; 14.17
Vädret just nu; Sol med växlande molnighet, 26 grader, Fuktigt!!

Jag mosade ner mig i sängen i går med en skål popcorn och njöt av Jeff Dunhams show.
Shit vad jag skrattade.. höll på att dö av andnöd!! Helt ensam dessutom! Han är så jäkla rolig!!
Såg You got served också.. älskar verkligen den filmen!
Förkylningen håller i sig, men det går i alla fall åt rätt håll nu! :) Men det verkar som att pojkarna börjar bli lite dåliga, för de är både trötta och griniga nu och dessutom så är både John och Kris dåliga..
Så den här förkylningen kommer nog bara gå runt och runt nu ett tag! Usch!!

Idag har jag varit med Kris på BJs och handlat och sen har jag mest legat och läst i min bok.
Jag hade väckarklockan på 09 imorse och när jag slog upp ögonen så såg jag att regnet öste ner så jag la mig en timme till.. Vid 10 var det sol, men mörka moln fanns fortfarande på himlen.
Det har jue dragit förbi en orkan vid Cuba så det dåliga vädret drar förbi här med.. men tack och lov är det bara just det det är.. dåligt väder! :) Annars ska orkansäsongen visst vara över nu. Wiiiiiiiii!! Jag slapp!
Men i alla fall.. det har inte blivit så mycket gjort idag alltså.

Melissa ringde tidigare och berättade att hon blivit bjuden på ett bröllop på min födelsedag..
Vi skulle jue gå ut och festa då, men hon undrade om jag ville följa med på bröllopet! :) Det tackar jag väl inte nej till.
Det är en av hennes ex som ska gifta sig.. Vet inte riktigt hur jag skulle reagera om jag blev bjuden på en fd pojkväns bröllop. Men det är jue kompisar så det kanske inte är så konstigt.
Men hon lät nog ganska chockad ändå när hon ringde och berättade.. Ganska förståeligt kanske.
Det kommer nog bli roligt och intressant. :)
Nu kommer dock paniken med vad man ska ha på sig!!!! Okej, det är en månad kvar, men har redan tvingar Melissa med mig för att köpa klänning! Vet jue inte alls vad de brukar ha på sig på bröllop här.
Fast det ska tydligen vara ett hemmabröllop så det är ingen kyrka osv, vilket kanske gör det till ett mer avslappnat bröllop.

Jaja.. annars har jag en fri dag imorn och har ingen aning om vad jag ska hitta på!
Men det visar sig väl.. det ska tydligen vara lite dåligt väder de närmaste dagarna så ingen strand i alla fall.
Måste dock jobba på min bränna eftersom jag fortfarande är vit som ett lakan.. Usch!!

Jaja.. nu kom pojkarna hem från skolan också!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela