Sanna - Mitt i livet

Söndag 2/11

Publicerad 2008-11-02 14:12:46 i Allmänt,

Tid här; 08.04
Vädret just nu; Soligt, 22 grader.

Uppe med tuppen idag!
Kris skulle köra John till flygplatsen då han ska på affärsresa till New York. Så jag hjälper till att passa ungarna.
Här början dagen tidigt.
Förövrigt försökte jag få John och packa ner mig i hans resväska, en tripp till N.Y skulle inte skada. ;)

Ja, egentligen finns det väl inte så mycket att skriva eftersom dagen knappt har börjat.
Bret målar och J.J och Carl spelar Wii.
Målaren därute på Altanen är alldeles täckt av färg då han inte har nån tröja på sig så det är nog läge att titta till honom extra noga så jag kan slänga in honom i duschen när han är färdig med målandet, annars har vi färg över hela huset.

Ne, nu ska jag ta och äta lite frukost. :)

Pusa,
Sanna

Förresten är vi tillbaka till att vara 6 timmar efter Sverige eftersom vi flytade tillbaka klockan inatt.
Den där extra timmen känns knappt.. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela