Sanna - Mitt i livet

Tisdag 4/11

Publicerad 2008-11-04 15:03:23 i Allmänt,

Tid här; 08.55
Vädret idag; Mulet, grått, fuktigt. 22 grader.

Jag vaknade vid 06.30 av att jag hörde Bret hoppa i sin säng.. Bara att kliva upp! :)
Det är kallt här idag.. Alltså inte i grader. Men eftersom det är så grått och mulet så blir det lite kallare. Väntar på att regnet ska komma snart.
Barnen är som sagt lediga idag så det kommer nog blir mer än full rulle. Kan tänka mig att jag kommer vara trött ikväll.. Haha, men det blir nog bra. :)

Har inte alls nått att skriva egentligen.. får återkomma senare idag.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-11-04 16:33:03

lägg upp foton på barnen =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela