Sanna - Mitt i livet

Torsdag 13/11

Publicerad 2008-11-13 16:13:35 i Allmänt,

Tid här; 10.03
Vädret just nu; Sol med växlande molnighet, 26 grader, Fuktigt!!

Jag är trött idag..
Lyckades inte somna förrän vid 02 då jag inte kunde bli av med min hosta och jag inte var säker på vilken av medicinerna som var just för hostan. Men Kris hörde mig genom väggen och kom in med tabletterna till mig.
Nån gång efter 04 så hörde jag att Bret var uppe och stökade.. Han går jue upp ganska tidigt, han hade visst vaknat redan vid 02.30 eller nått sånt. Hörde honom inte eftersom medicinen knockade mig! :)
Men jag gick upp efter 04 eftersom jag tänkte att Kris och John skulle få sova lite mer än va de brukar. Så jag var uppe med honom till 06.30, när de andra pojkarna vaknade för skolan, och gick sen och la mig.
Tog en stund att somna och vaknade igen innan 09 eftersom städerskan är här.. Hade gärna sovit längre men känns mindre bra när hon är här..

Sitter ute vid poolen just nu.. Det är så fuktig luft här så allt bara klibbar.
Vet inte riktigt om det kanske är så bra att ha datorn ute och leka med den. Men ska snart sätta mig med min bok en stund. Kommer väl säkert att somna. Om nån timme ska jag be om skjuts och sen ska jag åka till Coral Square Mall och shoppa lite.. Eller ja, i alla fall titta runt.
Vågar inte säga att jag ska shoppa eftersom jag aldrig kommer hem med nått när jag sagt så. Haha
Ska höra av mig till David senare också och se om han kanske har lust att hitta på nått.. Han skrev att han bara jobbar halvdag idag.. :)

Jaja.. ska väl försöka njuta av solen som tittar fram bland molnen..
Det ska jue som sagt vara lite dåligt väder de närmaste dagarna. Men dåligt väder här är något jag kan leva med. Det är varmt i alla fall. ;)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela