Sanna - Mitt i livet

Torsdag 20/11

Publicerad 2008-11-20 16:18:38 i Allmänt,

Tid här; 10.10
Vädret idag; Sol, 20 grader, blåsigt.

Vaknade 09 av att städerskan, Edna, stökade utanför mitt rum. Bara att kliva upp om man vill få rummet rent och sängkläderna bytta. :)
Sitter vid poolen och huttrar faktiskt.. Det är inte speciellt skönt i skuggan idag. :(
Man hinner vänja sig vid värmen ganska fort och sen när det blåser lite kallare så blir det kallt!
Har en 'fri' dag idag och ska väl åka till Coral Square som vanligt.. Hade det varit trevligare väder hade jag nog spenderat min dag på stranden.. men som sagt; inte idag! :(
Vet inte annars vad jag ska göra idag.. David jobbar nog och det gör Melisa också.
Så vad ska man göra?

Det visar sig väl helt enkelt..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-11-21 11:15:52

tjena sanna panna , du verkar ha det bra o det e bra, heheh.. jag ska uppdatera mej jag lovar, eller vänta uppdatera dej, inget nytt här, skola , hem, jobb, skola, hem och vänta träning och jobb, hehe! Vi hörs snart, ta hand om dej, och du den där david? inge drama va hahahha, skoja, pusa cujemose! Budi dobra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela