Sanna - Mitt i livet

Torsdag 6/11

Publicerad 2008-11-06 16:26:51 i Allmänt,

Tid här; 10.15
Vädret just nu; Soligt, 25 grader.

Vaknade innan 09 då städerskan kom idag..
Orkar inte med någon promenad idag eftersom min mensvärk är något utöver det vanliga idag. Förstår inte varför det inte kan bli bättre!! Jag känner mig totalt utslagen dagarna jag har mens.. Hur roligt är det på en skala??
Känner mig ändå skapligt pigg..
Somnade innan midnatt igår efter att ha läst i min bok. Köpte nämligen bok nr 13 i serien om bounty huntern Stephanie Plum (skriven av Janet Evanovich).
Skrattar redan ihjäl mig.. De är så bra de här böckerna.
Kris samlar på de, men hennes nr 13 har försvunnit så jag köpte den istället i pocket och ska sen läsa nr 14. :)
Böckerna finns på svenska också om det är någon som känner för att läsa de. Då heter alla någonting med Byte (t.ex Hett Byte osv).

Förmiddagen nu har jag spenderat med min bok i handen vid poolen. Sitter dock under taket så nån sol har jag inte fått. Funderar på om jag ska flytta ut stolarna och sätta mig i solen istället.
Väntar och ser om David hör av sig idag och om vi ska göra nått ikväll, skulle vara roligt. :)
Komma ut, träffa lite folk och se sig omkring vad som erbjuds här runt omkring.

Jaja.. nu ska jag fortsätta läsa min bok.
Hoppas på att städerskan ska vara klar snart.. Känner mig så otroligt obekväm med att vara hemma när hon är här.
Men det blir i alla fall rent och snyggt. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela