Sanna - Mitt i livet

Come and save me..

Publicerad 2008-10-02 17:28:07 i Allmänt,

Jag har så fruktansvärt tråkigt!!
Fick ett minibesök av Carro och Annika, men det varade jue inte alltför länge. :/
Efter att ha läst igenom alla bloggar, lusläst aftonbladet.se och ekuriren.se tänkte jag att jag skulle luta mig tillbaka i en skön, fötterna-på-pallen ställning och läsa lite grann.
Lyckan blev dock väldans kort då jag insåg att jag lämnat boken hemma! :(

Jahapp.. vad gör man nu? En timme som ska passera innan jag kan låsa och gå hem.

Man kan fördriva tiden med att titta på alla människor som passerar på gågatan utanför, men det är jue bara roligt en stund.
Facebook är också bara roligt en liten stund.. När man har 'snokat' färdigt hos alla. ;)
Så vad gör man?

Man tänker såklart ihjäl sig.. I alla fall om man heter Sanna. :)
De avlöser varandra och det är sjukt hur man tillslut tänker på nått som inte har någonting som helst med den första tanken att göra..

Jaja.. ska ta en cigg nu i alla fall..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela