Sanna - Mitt i livet

Final Count Down..

Publicerad 2008-10-23 22:30:55 i Allmänt,

Ja, det kan man väl säga att det är nu.. I alla fall till Floridaresan!
Det är bara 5 dagar kvar, 4 om man räknar med att den här dagen nästan är till ändå nu.
Jag har inte packat.. men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha med mig!!
Ska jue faktiskt vara borta i tre månader så det kan jue bli så att jag får med mig en hel del saker.
Som tur är så väger jue inte sommarkläder så mycket.
Har en känsla av att jag kommer springa runt i tights och oversize tröjor och tunikor. :) Sköööönt!
Och ja, visst det finns jue affärer där så det jag inte har kan jag jue alltid köpa, men i alla fall.
Man är jue ändå tjej.. ;)

Jag tror att jag har fått uringvägsinfektion (ursäkta den informationen) och vad som fått mig att tro det ska vi inte gå in på.
Avskyr verkligen en sån infektion!!!
Det är alltid nått som händer med mig när jag ska iväg på resa..
Varför???!!!!!!
När jag skulle åka till Usa sist så fick jag en infektion i huden, då min dåvarande pojkväns skäggstubb piercade min hud, och den infekterade delen såg ut som att den skulle ruttna och trilla bort! (trevlig bild va? haha)
Och nu har jag redan varit hos doktorn två gånger på en vecka och måste dit imorn igen.
Vad är det med mig? Jag oroar mig alldeles för mycket för saker och ting och så dyker alla problem upp på samma gång. Hur bra är det på en skala??
Men det är jue bra om man kan få bli botad innan man åker iväg. Inte så roligt att bara ha en massa problem dock.

Igår hade jag som sagt jättetrevligt!
Men jag måste erkänna att det kom en och annan tår också! Jag vet.. sååå patetiskt!
Jag ska jue inte ens vara borta så länge.. Men ändå. Det är klart att jag kommer att sakna mina vänner och min familj, det är väl inte så konstigt.

På tal om igår så kommer här lite bilder! För det är klart att jag hade kameran med mig! :)

 
 
 

Det är svårt att inte tycka om dessa tjejer..
Tack för igår!! Jag hade så roligt!

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela