Sanna - Mitt i livet

Förvirrande..

Publicerad 2008-10-19 03:50:59 i Allmänt,

Vad är det med folk som skickar ut dubbla budskap?
Gillar du en person så var istället ärlig om det från början! Istället för att ena dagen bete dig på ett sätt och andra dagen som att personen i fråga är spetälsk eller nått.
(Detta har inget med mig att göra, bara en sak jag observerade denna kväll).

När man jobbar på krogen så råkar man ganska ofta på en massa komiska saker.
Mitt nöje är att få pojkarna generade.. Det är så roligt att se hur de inte riktigt vet hur de ska reagera och vad de ska säga.. Ibland så räcker det bara med ett extra leende så blir de sådär tafatta och liksom lite klumpiga.
Man får en triumferande känsla när detta händer.. ;)
Jobbiga är jue förstås när det slår tillbaka på en själv! För det händer faktiskt ganska ofta, tro det eller ej!
Jag blir ofta generad, då pratar vi om tomatröda kinder, det blir plötsligt några grader varmare och jag har ingen aning om vad jag ska säga, vart jag ska titta eller vad jag ska göra..
Undrar om de då får samma triumferande känsla?

En sak är säker i alla fall..
Tänk på vad du säger när du är ute! I alla fall om du pratar med någon ur personalen t.ex.
För tänk på att dessa människor är helt nyktra och även om Du kanske inte kommer ihåg vad du har sagt så kommer de alldeles säkert komma ihåg det. Kan bli jobbigt nästa gång ni möts.. ;)

Annars sitter jag här med en konstig känsla i kroppen.. Den har varit med mig under större delen av kvällen.
Tankarna har flugit runt, runt.. Det gör de fortfarande.
Jag blir lite förvirrad över vissa spår som jag kommer in på, men hoppas på att saker och ting snart ska klarna.
Ser väldans mycket fram emot en lugn och skön söndag i alla fall.
Nu känner jag att John Blund äntligen har varit här och att det nu är läge att sova!

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Maya

Publicerad 2008-10-29 18:57:32

Dubbla budskap var det? Hahahahhaa fy fan.. äntligen.

Hoppas du har det bra sanna!

Pussar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela