Sanna - Mitt i livet

Fredag 31/10

Publicerad 2008-10-31 19:10:51 i Allmänt,

Tid här; 14.04
Vädret just nu; Växlande molnighet, 27 grader, FUKTIGT!!

Jag har varit och inhandlat min kostym nu..
Får se på bilderna sen vad det blev för något. Snacka om att det var svårt att välja!!
Har också tagit en promenad till Walmart för att jag skulle köpa en adapter till mina svenska kontaker.
De hade två olika.. En var en all-in-one, alltså som kan användas till alla, och sen hade de ett helt kit med adapters för alla tänkbara länder och världsdelar.
Tyvärr så var den jag ville ha, alltså den som kunde användas till alla, slut och den andra kostade 20 dollar.
Men vad ska jag med en adpter till för Asien osv till? Så det blev ingen idag..
Får se ut som ett troll ett tag till. Haha

Får se vad dagen bjuder på.
Ska ringa Melissa när Kris och barnen kommer hem men hon kanske måste jobba ikväll.
Annars kanske jag kan våga mig på att ringa till nån av de andra tjejerna. Skulle jue inte sitta helt fel och se vad man gör under Halloweenkvällen här.
Det ligger nog lite regn i luften också så vi får se hur det blir med kvällen..

Jaja.. får väl skriva mer sen..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela