Sanna - Mitt i livet

Hur långt kommer det att gå?

Publicerad 2008-10-22 00:59:44 i Allmänt,

Herrejösses!
Surfade runt på Mdhs hemsida för att kolla in utbildningar och kurser osv där.
Under fliken 'Kontakta oss' hittade jag också till Studievägledarna. Tänkte att man kanske kan skicka ett e-mail och få svar på frågorna via den istället för att träffas på riktigt.
Men man kan alltså boka möte med en studievägledare över MSN nu också!
Hur coolt är inte det?? Eller är det coolt?
Fatta vad många människor de måste ha på sina kontaktlistor..
Blir man vän med de sen? Hahaha

Usch, nee! Nu börjar jag bli sådär jobbigt trött känner jag.

Kanske ska ta och boka en tid med en vägledare i alla fall. Behöver jue fortfarande få svar på de frågor jag har.

Sussa sött.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela