Sanna - Mitt i livet

Lördag 18/10

Publicerad 2008-10-18 21:01:27 i Allmänt,

Usch vad jag är trött!!
Blev ca 3 timmars sömn inatt och jag var som en zombie när väckarklockan ringde vid 7.30 imorse.
Det var inte ens en hel grad ute när jag och mamma packade lilla bilen och åkte mot Hälby..
Hmm.. ja hur var det nu att stå på loppisen??
Kan jue säga som så att jag kände mig ganska malplacerad, bland en massa 'tanter' (med all respekt och glimten i ögat) som gjort detta tusen gånger innan.
Det var jättelite folk under hela dagen så nån större försäljning för någon. Så nån jättehit var det tyvärr inte.

Kraschade på soffan, efter lite lunch, när jag kom hem efter 14 och sov till 18.30! Skönt kan jag lova.
Nu är jag skittrött och skulle egentligen kunna gå och sova för natten, men man ska jue åka och jobba så det blir det inget av. Har min redbull på snabbkylning i frysen och ska alldeles strax börja fixa mig så man ser någorlunda ut som en människa. Kan jue vara ganska trevligt. ;)

Läste i Lelas blogg hur hon skrivit att livet är som en karusell..
Och herrejösses, det känns som att jag hade kunnat skrivit det själv. Fast vem kan inte relatera till det? ;)
Av alla karuseller så kan nog mitt liv klassas som en berg-och dalbana.
Men det historien kan vi ta en annan gång..
För nu måste jag faktiskt börja fixa mig så jag inte kommer försent.

Ha en trevlig kväll!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela