Sanna - Mitt i livet

Real love..

Publicerad 2008-10-09 17:58:14 i Allmänt,

Denna låten påminner så otroligt mycket om Amsterdam!!
Helt underbar! :) Rösten, melodin, texten..
Får rysningar och minnen om tiden med tjejerna och våra galenskaper kommer tillbaka.
Saknar de så otroligt mycket.. mina italienska änglar!



Säg inte att du inte blev kär! ;)

Drygt en halvtimme kvar av min arbetsdag.. Åker hem till Frida med Annika och Carro sen och umgås lite. :)
Jag har en känsla i kroppen som jag inte riktigt kan beskriva idag. Men det är ändå en bra känsla..

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-10-10 01:15:49

massa bra låt ; )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela