Sanna - Mitt i livet

Tisdag 14/10

Publicerad 2008-10-14 18:37:30 i Allmänt,

Jag skulle gå upp tidigt imorse (läs: kl 10.00) bara för att..
Men det slutade med att jag snoozade och att väckarklockan ringde var 10:e minut fram till 11.40 då My ringde och väckte mig.. Fråga mig inte varför jag inte bara stängde av den där jävla väckarklockan från början, men det kändes lite bättre att bli väckt med jämna mellanrum.. (jag vet att jag är störd ibland).

My har jue kommit hem från Cypern i helgen och vi har inte träffats sen jag var hemma på besök från Amsterdam, i början på Maj.. Så vi åkte in till stan för att träffa Carro.
Vi tog en fika på Java och fick sällskap av både Frida och Annika.
Tog bussen hem och har nu varit hemma en stund.

Pratar med Dijana på msn och skickar över bilderna från helgen.. :)
Det blev jue inte så många som det vanligtvis blir, men fick med några bra i alla fall! ;)

Som de här.. :)

 
 
 

Här har vi några av helgens bilder.. :)

Alltså det är frågan varför historian alltid upprepar sig??
Är det meningen eller blir det bara så? Jag blir så förvirrad. Men det är jue alltså positivt ändå.
Man vet aldrig.. Hmm..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela