Sanna - Mitt i livet

Tisdag 21/10

Publicerad 2008-10-21 23:59:03 i Allmänt,

En helt vanlig dag med jobb och tråk.
Jobbade eftermiddag i Tuna Park idag och det kunde verkligen inte ha varit tristare.
Helt dött på människor! Tiden gick så otroligt sakta! :/

Hemma har jag suttit fastklistrad framför Kanal 5 och Ugly Betty, Desperate Housewives, Christine och just nu; Brothers and Sisters.
Tisdagar är en bra seriedag!! :)

När jag tittade på Ugly Betty och Gio sa till Betty att han inte ville vara henns 'tröstkille' (rebound) då dog mitt hjärta nästan.
För vem vill vara 'tröstkille/tjej'? Vem är nöjd med att komma 2:a?
Det finns ett talesätt som säger; 'För att komma över en, måste du komma under en annan'.
Jag skulle vilja påstå att detta inte stämmer överhuvudtaget.
Man ska inte ge sig in i något om man fortfarande är känslomässigt bunden till någon.
Eller jag ska inte säga att man inte ska ge sig in i något, jag säger att man inte borde ge sig in i något.
Det är inte rätt mot varken dig själv eller den andra personen i fråga.

Visst en 'tröstperson' är kanske inte person som det är meningen att det ska bli något seriöst med, men let's face it.. förr eller senare så kommer någon ändå ha känslor för den andra.
Ligg runt.. det har inte samma mening! Men ska du vara med en och samma person (antagligen för att inte få ett dåligt rykte) så se då till att det är på lika villkor om du nu letar efter en tröstperson.

Usch, det här med kärlek är inte lätt!
Jag bli galen när jag tänker på det.. Finns 'Den rätta' verkligen därute??
Och vart i hela fridens namn finns han?
Jag har i alla fall bestämt mig för att verkligen överlägga med mig själv hädanefter över valet av killar som jag gör.
Det är nog verkligen dags tror jag.. Alltid samma typer!

Fast just nu orkar jag faktiskt inte bry mig alltför mycket om det heller.

Usch.. Värsta förvirrande inlägget! Och det var inte ens det här jag skulle skriva om! Haha

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela