Sanna - Mitt i livet

Tisdag 28/10

Publicerad 2008-10-29 04:48:45 i Allmänt,

Tid här; 23.54

För att för mig så är det fortfarande tisdag!!
Kan lova att jag har haft den längsta dagen som går att ha..
Orkar itne ta någon närmare beskrivning om hur dagen sett ut just nu då jag är hur trött som helst och det känns som att jag ska stupa rakt ner över datorn..
Så jag besparar er en hel uppsats denna gången, men lugn bara det kommer att komma.

Är i alla fall framme i Parkland, Florida nu.
Kris hade med sig Carl och John när de plockade upp mig och snacka om att jag höll på att få en chock.
Så stora de har blivit sen jag sist såg de!!
Jätteroligt i alla fall att träffa pojkarna och Kris och John igen.
Kris pappa, Hugo, kom också ungefär samtidigt som mig så han är också här nu.

Imorn är det tänkt att grabbarna ska hjälpa mig att bestämma vad jag ska ha för Halloweenkostym till helgen.
De har redan kommit med en massa idéer.
Carl tyckte att jag skulle vara Tingeling och Alan sa att jag skulle vara en fe. Så det är jue bara söta saker i alla fall.
Får man jue tacka för.. Haha.
Ska bli roligt att uppleva Halloween på amerikanskt vis.

Jaja.. får ta och skriva mer imorn eller nått.
Orkar verkligen inte mer.

Mamma och pappa.. jag saknar er och tänker på er. Men jag är jue snart hemma igen. Älskar er massor massor!!!
Mina vänner.. saknar er med! Fast det bara gått en dag, men svårt att vänja sig vid att inte bara lyfta luren och ringa.

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela