Sanna - Mitt i livet

Torsdag 30/10

Publicerad 2008-10-31 03:00:22 i Allmänt,

Tid här; 21.32
Vädret idag; Sol med växlander molnighet, ca 25 grader.

Vaknade imorse av att jag hörde städerskan stöka utanför mitt rum vid 10.. Ja, de har en städerska här.
Känns inte så lite konstigt att någon annan kommer och städar upp efter en.
Mitt rum är jue städat och klart så jag kunde sova vidare, men det är klart att det inte gick.
Var ändå trött eftersom jag tror att jag haft riktiga mardrömmar inatt, tror till och med att jag har gråtit.
Hur sjukt är inte det??
Men det tar sin lilla tid att vänja sig vid tidsomställning och allt.
Jag mår bra, så det är ingenting som man behöver oroa sig för, lite orolig på natten nu under den första tiden bara.

Var ute och gick med familjens hund Candy innan frukost också. Kris jagade ut mig då hon tror att jag kanske kan slappna av mer i rygg, axlar och nacke om jag får lite motion. :) Skulle vara skönt.
Det verkar som mitt eksem också redan håller på att bli bättre. Känns inte lika mycket i nacke och på halsen. :)
Ansiktet mår inte så bra än, men det kommer väl det också.

Resten av dagen har jag lekt med pojkarna och bara varit.
Morfar Hugo var här på besök och hjälpte Kris och John med deras skjul som de har. Det har rensats och en massa annat där ute.
Har inte inhandlat en Halloweenkostym än. Det ska göras imorn.
Jag har tittat i en katalog efter kostymer och det chockade mig ganska mycket!
Det är inte mycket som är sött här! Det mesta är mer kinky.. Haha.
Tänk er Askungen eller Rödluvan i en minikort kjol och en uringning som inte är alltför diskret.
Vad har hänt med det söta??
Jag tror i alla fall att jag vet vad jag ska köpa för kostym, men jag tänker inte avslöja nått.
Det blir nog till att gå på Bus eller Godis med pojkarna tidigt på kvällen och sen ska jag ringa Melissa imorn och se vad hon har planerat för kvällen.. Kan jue vara roligt att se vad de 'unga vuxna' gör under Halloween också. :)

Imorn måste jag också inhandla den där adaptern. Känner mig helt handikappad utan den.
Kan jue inte ladda min dator, den är helt tom på batteri nu..
Just nu sitter jag på familjens dator och skriver å,ä,ö med hjälp av Alt-knapparna. Något jag lärde mig när jag jobbade i Amsterdam.. Mycket smart. ;) Då slipper texten se ut som att den är halvfärdig. Men kan lova att det tar lite längre tid och är inte speciellt 'bekvämt'.
Kan jue inte använda min hårtork och min plattång.. så ser ut som ett troll i håret just nu! Haha

Ska snart gå och lägga mig tänkte jag.. Man blir snabbt trött här. Ganska skönt faktiskt. :)
Sitter och dricker en liten Corona med lime.. Gott! ;) En liten gör jue ingen skada!

Nee, nu ska jag ta och kolla lite tv innan sängen kallar..

Saknar er!! Love you!!

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: lela

Publicerad 2008-10-31 11:56:20

du verkar ha det bra. nice juuh =) kepp up the good work then krullis =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela