Sanna - Mitt i livet

Torsdag 9/10

Publicerad 2008-10-09 16:12:09 i Allmänt,

Igårkväll var det mys hemma hos Frida tillsammans med henne och Annika.
Mat, tv och en massa snack. Alltid lika roligt att umgås.
Blev ganska sent och jag plockade upp pappa, som var ute med jobbet, på vägen hem.

Sitter på jobbet och fördriver tid..
Slutar som vanligt 18.30, får se om det blir att göra nått efter det eller om man åker hem kanske.

Ska jobba i Tuna Park på lördag..
Det var jättelänge sen jag jobbade helg där. Ska jobba med sötaste Maya! Så det är ett riktigt plus.
Att jag jobbar betyder tyvärr att det inte blir nån loppis denna helg, men jag hoppas på att det ska bli det nästa istället.
För det är bara onödigt om vi ska slänga alla saker innan vi ser om nån annan kanske vill ha de.
Och sen att göra nått tillsammans med mamma är jue också mysigt. Trots att blir jävligt tidigt. Haha.

På lördag så är det fest i Norrköping!
Min enda lediga helgdag innan jag åker till USA och den ska jag spendera Balkan-style! :)
Ser verkligen fram emot det.. det kan jag lova! :)
Jag har inte varit på en jugge-fest sen Nyårsafton, när vi var i Göteborg! Hur kan det komma sig??
Men nu blir det äntligen av.. :)

Annars är det mest jobb som gäller under den närmaste tiden.
En vinkväll tillsammans med tjejerna ska absolut hinnas med och en myskväll med föräldrarna också. :)

Jaja, ska väl ta och krypa ihop i en skön ställning och läsa lite bok.. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela