Sanna - Mitt i livet

Fredag 19/9

Publicerad 2008-09-19 12:48:14 i Allmänt,

Då var det fredag igen..
Sitter här och har, nästan, precis hoppat ur duschen.
Jag trodde att jag skulle vara ledig idag under dagen men George ringde ändå i onsdagskväll och frågade om jag kunde ta passet.. Så visst.
Ska jobba ikväll också, men det ser jag faktiskt fram emot. :)

Imorn har jag en ledig dag och börjar inte jobba förrän 22 så då hoppas jag att jag inte ska sova bort hela dagen utan att jag kanske orkar med att göra någonting också. :)

Det är fortfarande mycket tankar som snurrar och innan jag har lyckats bena ut vissa saker så finns det inte så mycket att skriva om faktiskt..
Lite tråkigt kanske men jag återkommer vid ett annat tillfälle. :)

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela