Sanna - Mitt i livet

Fredag 5/9

Publicerad 2008-09-05 10:32:38 i Allmänt,

God morgon!

Sitter och dricker min Redbull för morgonen, färdig fixad och väntar på att vi ska ge oss av mot Arlanda.
Det känns som att det kommer att gå ganska bra att köra hem själv, det gäller bara att det lugnt.

Har en ganska späckad dag idag..
När jag kommer hem ska jag ta tag i det där jobbet som jag blev tipsad om igår.
Sen måste jag faktiskt gå och köpa mig en vit skjorta eftersom jag ska jobba ikväll också.
Jag fick ta svansen mellan benen och krypa tillbaka till krogbranschen. Haha. Dock inte samma ställe som tidigare.
Men det kommer nog bli roligt tror jag, får se hur det går ikväll.
Det är jue en hel del roligt folk som jag kommer att jobba med i alla fall, så det kommer nog gå bra. :)

Innan det är dags för jobbet senare ikväll har jag en massa småsaker jag måste fixa med också, så dagen kommer nog passera ganska smärtfritt. :)

Imorgon ska älskade Malin firas..
Så det blir kex och vin hemma hos henne. ;)
Antagligen utgång sen också, så det ska bli riktigt trevligt.. Ser vi fram emot! :)

Nehe.. en cigg kanske och lite tv innan vi ska ge oss av.
Verkar inte som att planen att ge oss av 11 kommer att hålla, men är det inte alltid så med tjejer/kvinnor..? ;)

Pusa,
Sanna



Sometimes we need to stop analyzing the past, stop planning the future, stop figuring out precisely how we feel, stop deciding exactly what we want and just see what happens

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela