Sanna - Mitt i livet

Lördag 13/9

Publicerad 2008-09-13 18:49:05 i Allmänt,

Det blåser kallt och är alldeles grått ute..
Känns som att det inte är alltför långt kvar till vintern nu. Känns sådär kul måste jag säga.
Men än så länge har ingen höstdepression infunnit sig i alla fall.
Eller ja, kanske lite grann, men för tillfället mår jag faktiskt väldigt bra och känner mig positiv.
Sen att man kan vara lite förvirrad och känna sig borta ibland är jue en sak som man inte kommer ifrån. Haha

Jag sov länge idag.. Skönt var det och när jag tittade ut genom fönstret ville jag verkligen bara krypa längre in under täcket och ligga kvar! Men det gick inte för sig..
Lillebror och hans kompis behövde ha skjuts till stan och jag behövde åka förbi Systemet.
Tog en sväng förbi Candy store också och pratade lite med Maya. Träffar jue aldrig henne annars nuförtiden.
Syster med familj var här när jag kom hem och min kära svåger Carlos var så snäll att han gav mig massage för att lindra värken i rygg och axlar och så att jag blev av med lite knutar.
Det var sååå skönt! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen.. Vet inte än vad kvällen har att bjuda på.
Men jag hoppas på att det ska bli utgång i alla fall.. :)
Det visar sig nog.

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela