Sanna - Mitt i livet

Lördag 6/9

Publicerad 2008-09-06 15:44:29 i Allmänt,

Det gick bra att jobba igår.. Var jue inga konstigheter. Kul att vara tillbaka!
Konstigt nog kändes det som att det inte var alls längesen jag stod där sist.. Haha.
Slutade 02.30 och fick äran att köra hem min fulla lillebror..
Alltså det finns jue inget värre än fulla människor när man själv är nykter, tog en sväng förbi Statoil innan vi åkte hem.
Var ganska trött när jag kom innanför dörren, men hamnde i alla fall framför tv:n och vaknade på soffan imorse vid 07.
Gick upp och la mig i min säng och vaknade vid 12 igen.
Skönt att sova.. ;)

Idag har jag hunnit med att köra lillebror och hans kompis till tåget, de ska till huvudstaden och gå på nån konsert, jag har varit på systemet och tagit en svängom i Tuna Park. :)
Trots att vädret är skit så är jag ändå på ett otroligt positivt humör.
Känns helt underbart. Ser fram emot kvällen med lite fest tillsammans med underbara människor, jag är ledig imorn och kan bara njuta av en ledig helg.. :)

Tänk va lite förändring kan göra för en människa..
Det är konstigt att man inte tar tag i saker och ting tidigare egentligen.
Känns som att när en sak släpper lite så följer allt annat också.
Jag blir tipsad om ett jobb och får två andra erbjudanden också, nu är det inte säkert att jag ska ta nått av de, men det är kul att bli erbjuden i alla fall.. Det kan nog bli ganska bra här hemma i tuna i alla fall. :)

Den här låten går på repeat idag.. :) blir på så otroligt bra humör av den!! :)




Nehepp.. om man kanske skulle ta tag i allt smått nu..?

Velika pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela