Sanna - Mitt i livet

Måndag 15/9

Publicerad 2008-09-15 23:45:34 i Allmänt,

Jag sov till 13.45 idag!!
Helt sjukt! Hostade lite grann inatt men var inte uppe alltför sent heller, så jag förstår inte hur jag kunde sova så länge.
Blev lite panik eftersom jag skulle jobba idag också.. Haha
Men det gick bra i alla fall.
Dagen på jobbet har varit sådär.. lite lagom tråkig och händelselös. :$
Förkylningen håller i sig ganska bra.. och jag som trodde att jag var på väg att bli bättre. Usch!

Jag fick ett samtal angående jobbet jag sökt idag och blev uppdaterad om vad som händer..
De verkar ha lite ont om personal så har jag tur så får jag jobbet och får börja rätt snart.
Kan säga att det inte alls skulle skada.. Tänk att ha en fast punkt! Då kanske man kan börja känna sig lite stadigare också.
Kommer att mer eller mindre varje helg nu också, jag som absolut inte skulle göra det. Haha
Men Nybron är roligt att jobba på och dessutom så är det inte hela helger hela tiden, utan jag har ledigt också. :)
Håller tummarna nu på att det ska gå bra.. ;)

Kvällen har jag spenderat tillsammans med Carro.
Vi har ätit och kollat på tv.. Nu ligger vi i varsin soffa och tittar på tv. Fast jag tror att Carro har somnat, det låter så på hennes andetag i alla fall..
Ska väl också försöka sova snart. Konstigt nog är jag jättetrött.

Jag är ledig imorn! Skönt.. :)
Sen ska jag till Vice, som börjat jobba i nya salongen, och få håret fixat!
Det ser vi verkligen fram emot.. att bli lite ompysslad och bara ha det bra en stund.
Har ingen aning om vad jag ska göra med håret men kan tänka mig att vi kommer fram till nått bra i alla fall. ;)

Jaja..

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela