Sanna - Mitt i livet

Måndag 22/9

Publicerad 2008-09-22 16:21:38 i Allmänt,

En ny vecka har tagit sin början och jag är ledig fram tills på onsdag.. Skönt!

Igår hade jag verkligen en slapp dag.. Syster, ungarna och Carlos var här så jag spenderade lite tid med de.
Ida, min systerdotter, och jag gick igenom alla kläderna som jag har samlat på hög och hon hittade en del som hon kunde tänka sig att ha.. Jättebra jue.. :)
Funderade hela dagen på om jag skulle orka ta mig ut, men bestämde mig för att stanna hemma.
Så det blev en dag i slappandets tecken.. Som att det är nått ovanligt nuförtiden.. haha.

Idag har jag inte hunnit med att göra mycket..
Funderar på om jag ska piska ut mig själv på en promenad.
Men är faktiskt ganska trött fortfarande.. Hade helt sjuka drömmar inatt!
Och trots att det var en helt sjuk dröm så var jag tvungen att tänka efter om det verkligen hade/skulle hända. haha
Har lyckats med att spänna käken under natten så den har låst sig igen. :$
Det gör ont att gapa, röka, äta och till och med att prata!! Hur lyckas jag med allt?

Himlen ute är grå och det känns som att det kommer att komma regn vilken sekund som helst.
Därför känns en promenad just nu inte alltför lockande. Men jag kan jue inte bara sitta inne en hel dag heller.
Fast det är riktigt skönt kan jag lova, men nu börjar det så smått krypa i kroppen.

Om man kanske skulle ta och rycka upp sig lite grann och göra nått..?

Jaja,

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela