Sanna - Mitt i livet

Måndag 8/9

Publicerad 2008-09-08 18:35:38 i Allmänt,

Vaknade upp sjuk imorse..
Var helt tjock i både näsa och hals. Usch!
Men det var bara att pallra sig iväg till jobbet, var jue inte många timmar jag skulle jobba.
Det var inte det roligaste att sitta där med rinnande näsa och halsont.
Frös och svettades om vart annat, men det gick bra ändå, var inte så mycket att göra.

Jag hade tänkt göra massor idag.. framförallt få ordning uppe hos mig, med garderoben och allt, men jag orkar verkligen inte.. Har bäddat ner mig i soffan och har tv:n som sällskap.
Blir nog inte så mycket mer idag.. :(

Jaja.. får ta och vila upp mig så man inte blir sängliggande hela veckan.
Jobbar inte förrän på torsdag igen så det finns tid till vilande i alla fall..
Förhoppningsvis är det bara nått tillfälligt och att det snart går över, peppar, peppar..

Velika pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela