Sanna - Mitt i livet

Onsdag 10/9

Publicerad 2008-09-10 12:28:22 i Allmänt,

Fortfarande sjuk..
Känns som att täppan i näsan förfyttar sig under natten från den ena sidan av näsan till den andra!
Skitjobbigt.. :( Huvudet känns tungt också och kroppen är seg..
Lägg till en underbar mensvärk så är det hela fullbordat. Kan inte bli bättre.

Bara bita ihop.. Det är jobb som gäller idag.
Inte så länge och förhoppningsvis inte alltför mycket att göra heller, men likväl jobb.
Sömnen har varit ganska avlägsen under natten, men det beror nog på att jag måste haft feber.
Ena sekunden frös jag massor och andra sekunden kändes det som att jag inte kunde andas.
Skulle egentligen ha gått upp tidigt idag.. eller i alla fall vid 10, men lyckades inte så bra med det. Blev en timmes extra sovande.. Har duschat och ska göra mig iordning.

Det skulle inte behöva vara så hemskt om det inte var för att nästappan gör att jag också får lock i öronen.
Känns mindre bra.. :(
Näsan börjar också känna av alla de 500 snytningarna jag utsätter den för, men än är man inte Rudolf med röda mulen.. Det är jue någonting att vara tacksam över.. ;)

Jaja, det är jue inget man dör av i alla fall..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela