Sanna - Mitt i livet

Sjukling.. :$

Publicerad 2008-09-09 01:08:08 i Allmänt,

Va skönt det är att ligga på soffan ibland..
När man är sjuk och bara kan bädda ner sig och bara vara.
Somnade till och sov ett bra tag.. En djup och skön sömn, ganska drömlös.. tror jag i alla fall.
Vet att jag drömde att jag störtade med cykeln rakt ner i backen och just vid det tillfället höll jag på att ramla ur soffan.
Men annars var det ganska skönt.
Vaknade efter 21, så att somna om kommer inte vara det lättaste. :$

Mitt internet har inte fungerat under kvällen..
Har istället tittat på varendra serie som visats på tv.
Ligger fortfarande nerbäddad i soffan och funderar på om jag kanske ska släpa mig upp till sängen.
Men det är, som sagt, ganska skönt att ligga här nere..

Jag har kommit underfund med att det är skönast att vara sjuk på kvällen.. när man ändå inte behöver ta sig någonstans.
Är man trött och seg och inte orkar gå någonstans så har man en anledning att bara ligga hemma. ;)
På dagarna blir man jue bara deppig, eller ja i alla fall jag, av att ligga hemma och inte må bra.
Samtidigt en annan tanke..
Att vara sjuk är tråkigt och jobbigt, men ibland kan det faktiskt rent av vara skönt.
Tänk att inte behöva träffa någon och bara vara för sig själv.
Fast det är jue bara skönt en dag eller nått sånt, och sen klättrar man bara på väggarna.
Det är sjukt hur man kan känna så olika under olika dagar..

Oj, det kanske blev ett lite snurrigt inlägg.. :$
Det kanske inte kommer att bli så svårt att somna om.

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela