Sanna - Mitt i livet

Söndag 14/9

Publicerad 2008-09-14 13:32:24 i Allmänt,

Jag är trött.. Otroligt trött! Skulle kunna sova bort hela denna dag känns det som.
Men jag måste verkligen ta tag rensningen på vinden!

Det blev en 'fika' på Perrongen tillsammans med Drazen igårkväll..
Det var ett under att vi äntligen kom till skott med det då vi har planerat att ta en fika i över ett halvår eller nått. Haha
Men det var riktigt trevligt faktiskt.. Det blev en hel del samtalsämnen som blandades under kvällens gång.
Vid 01 sa vi hejdå och jag, som skulle åka hem med Philippa som jobbade, gick och gjorde sällskap med folket på Nybron. Det blev lite dans och lite skratt.
Träffade lilla Aleks som var på besök från Stockholm. Längesen vi sågs, Amsterdam senast.. Haha
Måste ta och åka och hälsa på henne nu inom den närmaste framtiden.

Usch.. nee om man kanske ska få arslet ur vagnen och börja så man slipper hålla på hela dagen.
Skulle jue vara trevligt att kunna göra nått annat också.
Är det förresten Gossip Girl idag också??

Jaja..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela