Sanna - Mitt i livet

Tisdag 16/9

Publicerad 2008-09-16 22:20:28 i Allmänt,

Sov länge idag med.. Förstår inte varför jag är så otroligt trött hela tiden!
Jag och Carro tog det lugnt under första delen av dagen, degade mest i hennes soffa och tittade på värdelösa serier och bara var.. Skönt var det! Det var så otroligt grått och kallt ute så jag hade gärna suttit där hela dagen, under ett varmt skönt täcke dessutom. :)
Tog Tindra och gick med henne till parken medans Carro fixade med annat.
Tindra liten är så söt när hon studsar omkring efter den där pinnen, för studsar är precis vad hon gör.

Vi gick till Java och fikade där vi också fick sällskap av Eva.
Ogi kom också och drack kaffe så honom fick man också träffa en snabbis.
Vid kl 16 hade jag tid hos Vice för att bli ompysslad och fin i håret.
Kom därifrån vid ungefär 19.30, det tar tid att få ordning på burret! ;)
Det Vice gjorde var att färga över utväxten och sen hade han i slingor i en lite mörkare nyans.
På mitt ljusa fick jag också en toning i en kall, 'silvrig' färg och sen klippte jag över 6 cm(!) på längden!!
Så nu kan man nog lätt säga att jag är korthårig.. i alla fall om man tänker på hur jag hade håret innan.
Det är jätteovant men jag är helnöjd med resultatet. :)
Adis kom också och fick håret klippt så det har varit en heltrevlig och avslappnad tid hos frisören. ;)

Kvällen spenderar jag på soffan med Legally Blond.. :)
Fundersam också över saker och ting.. Inte några stora saker, men ändå fundersam.
Jag hoppas på att vissa saker kommer att klarna lite grann under nästa vecka. ;)

Såhär ser jag ut i håret nu.. :)

 

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Postat av: sesse

Publicerad 2008-09-17 06:26:05

Hej!

Ja, Tack detsamma :)

Ne men det är ingen fara.

Tack så jätte mycket!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela