Sanna - Mitt i livet

Torsdag 18/9

Publicerad 2008-09-18 15:21:13 i Allmänt,

Varje gång jag skulle skriva i bloggen igår så dog mitt internet.. Jätteirriterande!
Men ja, hade väl inte alltför mycket att skriva igår heller.

Jobbade i Tuna Park, fick varor så tiden gick lite snabbare i alla fall än vanligt.
Efter jobbet så gick jag och mamma en sväng i affärerna och jag köpte en jacka..
En vanlig svart, kort jacka från VILA som jag kan ha nu när vädret blir lite kallare. :)
Hämtade pizza från Bamse och åkte hem för att bara ta det lugnt.
Fick hämta lillebror från jobbet också och sen spenderade jag kvällen med Idol och annat tvtittande.
Jag är fortfarande förkyld och känner mig lite hängig. Inte det roligaste, men det blir mest lugnt i soffan nu.

Somnade på soffan och vaknade till vid 01.30 och stapplade till sängen och somnade för en gångs skull nästan på en gång.
Sov ändå ganska länge idag och det känns som att jag skulle kunna gå och sova nu med faktiskt.
Förstår inte!!

Har varit och träffat Sara, vi tog en lunch på Ming Palace.
Hon ska lämna oss för huvudstaden imorn och trots att vi inte ses alltför ofta nu så kommer jag ändå att sakna henne.
Men hennes flytt ger jue mig en anledning till att åka till Stockholm oftare. :)

Sitter på jobbet nu och ska jobba till 18.30.
Det är så fruktansvärt lugnt med folk på stan idag. :$
Får se hur tiden kommer att gå.. Man kan jue hoppas på att den inte går alltför sakta i alla fall.
Tur är väl att datorn finns.. ;)
Inga uppdateringar på det där andra jobbet än, men jag väntar fortfarande och håller båda tummarna.
Saker och ting skulle verkligen underlättas!

Jaja..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela