Sanna - Mitt i livet

Vänner..

Publicerad 2008-09-05 01:22:25 i Allmänt,

Jahapp..
Det gick bra att jobba idag.. Pysslat med en massa småsaker och tiden gick relativt snabbt ändå.
Fick nys om ett jobb som jag faktiskt blivit 'rekommenderat' för av en av mina vänner så ska ta tag i det imorgon.
Berättar mer när jag vet mer.. :) Glad i alla fall.

Efter jobbet plockade jag upp Annika och Carro och så åkte vi hem till Frida för lite tjejsnack, Idol och bara allmänt lugn och trevnad.. :)
Blev en hel del kackel som det kan bli när man samlas flera stycken sådär.
Men det är så skönt att bara prata av sig ibland.
Och Frida och Pato som köpt en så underbart fin lägenhet också. Blev alldeles avis jue.
Så otroligt mysig och hemtrevlig.
Fick mig att sakna mina gamla lägenhet på Klostergatan.. Gud vad jag älskade den lägenheten.
Fattar inte varför jag inte bara försökte hyra ut den i andra hand eller nått sånt istället för att säga upp den..??
Lätt att vara efterklok.

I alla fall så skjutsade jag hem tjejerna vid 23 och åkte sen till Harrys för att göra av med lite tid.
Lillebror skulle jobba till midnatt och jag var den som skulle hämta honom.
Fick med mig Kajsa och vi åkte lite i bilen och bara pratade.
Har varit hemma i en halvtimme ungefär..
Hittade USBn till kameran så nu har jag fört över bilderna till datorn.

Här ska ni få se bilder från våran Guitarr Hero/vinkväll hemma hos Carro för några dagar sen.. :)
(klicka för större)

     
  


Jag är glad för de människor jag har runt omkring mig..
De gör mina dagar.. :)


Usch.. nu måste jag sova.
Ska köra fram och tillbaka till Arlanda imorn, avfärd 11.00.
Inte nå vidare roligt att köra hem själv bara, men alla jobbar jue eller går i skolan. :(
Det får gå med bra musik och kanske lite prat i telefonen (med handsfree såklart. ;) ).

Laku noc,
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela