Sanna - Mitt i livet

Ajajaj..

Publicerad 2009-04-11 11:03:20 i Allmänt,

Klockan är just nu 04.52 här.. jag kom hem för en stund sen.
Trött men inte alls onykter! Skitbra tycker jag.. :) Däremot har jag en huvudvärk som inte är så lätt. :( Ska alldeles strax sova. Försöker bara komma underfund med hur jag bäst ska sova utan att lakanen ska skava alldeles för mycket.. För vem försöker jag lura egentligen??
Jag brände mig ganska bra idag på stranden. Min hud är så jävla het att varje gång jag kommer emot nått svalt så drar jag en suck av lättnad! Hahaha

Såhär ser jag alltså ut..


Tidigare idag..







På klubben.. Jag har absolut inget smink på mig!





Ont, det gör ont.. Och bilderna gör inte färgen så mycket rättvisa men man kan få en idé om hur jag ser ut i alla fall.. Hahaha

Nu ska jag sussa..

Pusa,
Sanna

Kommentarer

Postat av: Mathias

Publicerad 2009-04-12 05:06:30

God natt! Hade mycket roligt på maskeraden

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela